Thought, feelings & behaviours

Standard

Cercul vicios al gândurilor, comportamentelor și emoțiilor…

Pentru început notăm tot ce ne-a trecut prin cap când s-a întâmplat ceva ce ne-a cauzat distres, notăm ce am făcut (comportamente) ce am simțit și ce am gândit

Mai apoi ne uităm atent la acest cerc vicios, analizăm gândurile și căutăm să vedem dacă sunt valide, chiar așa s-a întâmplat oare sau doar am sărit noi la concluzii sau făcut din țânțar armăsar ? Oare comportamentul nostru a fost eficient? Am răspuns optim?

Unde putem rupe, sparge acest cerc vicios?

ViciousCycle&Alternatives

 

how to break the cycle….

make sure you write down in as much detail as possible your thoughts, feelings and behaviours that came after an incident (that caused you distress).. then look closely, analyse each individual element of the cycle and see if it holds true

 

Leave a Reply

